Selamat Datang 'BLoggers'!

Peralatan Dari TipBlogger?

Saturday, July 29, 2006

 Terkini :

Perisian Tip Blogger Tag and Social Tools

Semalam saya terfikir mahu membuat software sendiri yang membolehkan pengguna membuat tag technorati dan socialize seperti del.icious, furl, blinklist dan sebagainya.

Namun penghalang utama sekarang adalah saya tidak mampu melihat keberkesanan software yang saya reka kerana saya tidak dapat login ke akaun cpanel saya. Ini menyebabkan imej yang terhasil tidak akan nampak. Bahkan sekarang, apa-apa yang bersabitan di blog saya, pasti saya tidak boleh akses ataupun lihat, termasuklah imej socialize yang terhasil.

Ya, saya amat sedih apabila tidak dapat login ke akaun cpanel saya tapi apakan daya, mungkin server UTP block atau sebagainya.

 

Perisian Email Link

      Langgan newsletter untuk muat turun perisian ini, selain akan memberi updates terbaru tentang perisian ini

    

Jumlah pelanggan newsletter perisian ini:

Blog Collections

Learning:

Blog Minggu Ini - Jun 2006

Template Blogger

Malaysian Blog

Pertandingan/Program Blog

Peralatan Blogger